Tanguay LaSalle
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7272 boul Newman, LaSalle QC H8N 1X2
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Évaluations et commentaires - Tanguay LaSalle

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    Cliff Rodgers
    Par

    Just like all the other reviews, this store is garbage. No follow-ups, no callbacks, no anything!!! I ordered a desk, as you will see in the picture, Im still waiting and they only tell you verbal diarrhea, and you just wait and get angrier each day. NEVER EVER AGAIN WILL I GO NEAR THIS STORE!!

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    GhazalN18257
    Par

    WORST WORST WORST SERVICE. Go somewhere else anywhere just don’t use this company.

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    alex1860
    Par

    Worst experience ever very bad service and rude Employee I’m sorry but that’s not the way you treat customers and deal with problems that was your problem... I received such horrible service after my couch was delivered damaged and not to mention how absolutely rude and disgusting the delivery guys were...After my problem is resolved which it’s been two and a half months I’ve been waiting I will no longer set foot into their store I’ll go to the competition.... also everything is Over Priced.

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    vero8341
    Par

    Jai reçu le mauvais sofa lors de la livraison, en téléphonant au service à la clientèle, ils ne pouvaient rien faire avant 1 semaine et il y aurait des frais déchange!!! Jai dut prendre congé au travail en plus car les livraisons sont entre 7h et 19h!Lorsque je me suis présenter en boutique, les resources humaines, aide aux clients ne ce sont jamais excuser et il était meme agressif à mon endroit! Je repars donc sans sofa, me libérant dun contrat pour 400$.

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    davidmichelc636350377816050000
    Par

    Absolutely horrible service. They tell me they were supposed to make installations they never made yet I can never get to speak to someone who can help

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    para1025
    Par

    Worst ever experience!!! Its been 4 months Until now no actions where made about my complain, I made the transaction with them and now they don’t care they just pushing you to call the service center. 4 times I used the product and its already defective!!! They tried to call and told me that they will call me but until now no reply... for the service center doesn’t care at all!!! Maybe they will get it when the insurance is about to expire!!! Never ever purchase at this store!!! NEVER!!!!

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    joeb2315
    Par

    HORRIBLE service après vente! Ne pas acheter ici! Ils ne savent jamais qui fait quoi et se renvoient la balle dun département à lautre. PLUS JAMAIS.

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    lise4694
    Par

    Service à la clientèle vraiment déplorable et produits de très mauvaise qualité. J’ai pris un Canapé chez eux et au bout de 3 mois ça s’effiLochait. Ayant pris aussi une garantie on les a naturellement contacté. Cependant ils ne veulent rien faire pour ça, vraiment déçue, je regrette d’avoir fait affaire avec eux.

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    verm4522
    Par

    Four months to repair a T V and it still hasnt been looked at yet. maybe 1300 dollars is not much to this company but it sure is a lot to me.

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    juli3862
    Par

    Très mauvais service après vente , pas de retour d'appel , nous avons parler avec trois personnes au service à là clientèle , trois versions différentes. Notre problême n'est toujours pas résolu.

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    User336318
    Par

    Worse customer service. Sales rep and store managers are no help. They wont help you when you have an issue with the items you ordered.

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    jody6152
    Par

    every sales person attacks you when you walk in and want to buy however if you have a problem with the merchandise after, try calling , they will transfer you drop the call and keep you on hold hoping you will hang up terible after service

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    dian2665
    Par

    Meubles achetés le 10 juillet et pas encore livrés le 16 septembre

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    ccan3891
    Par

    ils ne sont pas professionels et incompetent , service apres ventes pourris

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    BryannaA045355
    Par

    I order a couch 2 months ago, was supposed to come in a week after it was ordered, after not hearing anything for a month I started calling once a week, always had an excuse and I still have no idea what's going on, terrible terrible costumer service, never again!

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    HindyT726359
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    Worst service/customer service I have ever experienced. I will be cancelling my account with B & M. Customer satisfaction = 0

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