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I spent $160 for a colorful birthday bouquet and my sister received a small bouquet with 3 flowers and mostly greens. It was nicely done but not worthy of $160 (international order they probably didn't realize I would receive a picture of the bouquet). I need to order 3 more Birthday Flowers for the end of March, will see if I can find an honest Florist in the Sutton area. Very disappointed 😕
Réponse d'entreprise 5 avril 2017
We are very sorry to hear that your experience with us was not very positive. We guarantee all our deliveries and so we were wondering if you contacted us regarding your order. What ever the problem was we are always happy to make sure that you are happy. If you could let us know the date of the order and who it was for and we will see what we can do to put things right. Apologizes to your sister.
Bromewood Florist took care of the flowers for my Mother's visitation. They walked me through the choices and were sympathetic and helpful during a difficult time. Thank you for doing such a beautiful, tasteful arrangement!
45$ + 12$ de livraison pour un petit bouquet coloré mais très simpliste. Aucune originalité. On m'a mentionné au téléphone que mon bouquet serait livré en après-midi car les fleurs fraiches arrivaient à 13:00. Ma mére a reçu son bouquet à 9:45 le matin. Je ne retournerai jamais à cette boutique.
Réponse d'entreprise 23 janvier 2016
Chere Madame B. Premierement on s'excuse pour votre experience negative chez nous. Nous avons une guarantie sur nos fleurs et si il y avait un probleme on l'aurait chnager avec plaisir. Par contre on a seulement decouvert votre remaque il y a peu de temps on s'excuse pour cette reponse dardive. on aimerait offrir a votre mere un bouquet de votre de votre choix pour remplacer l'autre. Aviser nous si cela vous interesse. Audrey Day, proprietaire.
Excellente qualite et service
Réponse d'entreprise 23 janvier 2016
Merci, thank you
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